Achizițiile sunt în RON (LEI) dintr-un cont bancar deschis și operațional din România, iar livrarea se poate face doar cu sistemul Ramburs (pentru teritoriul României de preferință).
Două scenarii:
- pentru obiectele artistice puse în vânzare în vitrina virtuală Butic: după confirmarea plății directe prin card bancar cu procesorul Stripe, durează între 3 și 10 zile pentru a primi bunurile selectate la adresa de destinație indicată. Înainte de orice plată, este absolut necesar să citiți fișa tehnică pentru fiecare dintre articolele dorite, inclusiv materialele folosite și dimensiunile, pentru a evita surprize neplăcute.
- pentru obiectele artistice create în urma unei comenzi speciale: după confirmarea plății prin transfer bancar a sumei specificate într-o Factură proforma, durează între 3 și 10 zile pentru a primi bunurile produse la adresa de destinație indicată. Un Contract preliminar este întocmit înainte de plată și descrie acest paragraf în detaliu. Înainte de orice plată, trebuie să citiți și fișa tehnică pentru fiecare dintre articolele dorite, inclusiv materialele folosite și dimensiunile, pentru a evita surprize neplăcute.
Odată ce plata a fost efectuată, Cumpărătorul primește apoi prin e-mail confirmarea comenzii și a conținutului acesteia, cu detaliile de livrare.
Oricare ar fi varianta, o dificultate la livrare va fi posibilă numai într-o situație neașteptată cauzată de:
- Cumpărătorul (adresă greșită furnizată, nici o persoană la locul de primire, altele),
- la Î.I.G.M.N. (adresa de destinație scrisă greșit, trimiterea altor obiecte artistice, etc.)
- sau, transportatorul (accident, eroare de manipulare, altele).
Indiferent de origine, cu excepția actelor voluntare, a pierderii sau furtului, conținutul coletului încă intact ar trebui să se întoarcă în mod normal la locul de plecare.
În sfârșit, pentru o întârziere semnificativă cauzată din nou de întreprinderea individuală (ambalaje indisponibile, obiecte de artizanat negăsite, probleme personale, altele) sau ca urmare a unor cazuri de forță majoră (epidemie, fenomen natural, grevă, altele), schimbul corespunzător de informații prin e-mail cu Administratorul, sau unul dintre delegații săi, poate rezolva plecarea cu succes a oricărui pachet.
Transportatorul face parte dintr-o listă de companii care operează în principal în România, și obișnuite cu servicii de livrare respectând un minim de standarde de securitate. Participarea unui transportator depinde de adresa finală, ziua ridicării, volumul, greutatea, tarifele în vigoare, a gradului de urgenţă, garanțiile pentru obiectele transferate, etc. Cumpărătorul poate decide deasemenea asupra firmei de curierat.
Indiferent de transportatorul ales de Administrator sau de Cumpărător, costurile de livrare trebuie achitate de acesta din urmă folosind serviciul Ramburs la primirea coletului sau coletelor (în general sunt acceptate toate metodele de plată, în numerar, cu cardul sau online). Un refuz de plată din partea Cumpărătorului va implica încetarea schimbului comercial cu penalitățile corespunzătoare, așa cum este descris în următorul paragraf '6. Politica de returnare a articolelor și posibile rambursări sau penalități'. Evident, orice document fiscal obligatoriu va însoți obiectele artistice până la destinație.
Mai puțin costisitoare, există opțiunea de colectare personală a oricărui pachet cu conținutul său din orașul Medgidia. Pentru aceasta, o adresă a locației de colectare este trimisă pe e-mail și către adresa electronică autorizată a Cumpărătorului odată ce plata a fost efectuată.
Costurile legate de utilizarea platformei de plată online Stripe precum și cele pentru ambalare vor fi deja incluse în prețul final al articolelor comandate.
Pentru orice comandă specială, prețul final cu 0% TVA va fi stabilit de către Administrator cu Artistul implicat și va include și costurile de ambalare. O Factură proforma va desemna suma care trebuie plătită prin transfer bancar. Tarifele de expediție vor fi plătite în același mod Ramburs ca înainte.
Și din nou, toate documentele fiscale necesare vor însoți obiectele de artă către destinatar.
În ceea ce privește serviciile oferite pe acest Site, acestea se realizează numai după confirmarea plății prin transfer bancar a unei sume în RON (LEI) stabilite conform unui plan de lucru definit într-un anumit Contract, citit și aprobat de fiecare dintre părți. Nu există subiect de livrare pentru această temă.
Strada Ştefan cel Mare
Medgidia 905600
Constanța