La primirea oricărui colet, se recomandă verificarea conținutului acestuia. Orice reclamație legată de fișa tehnică a obiectului artistic (tonuri de culoare, dimensiuni, materiale etc.) nu va fi admisă. Prin urmare, va fi imposibil să vedeți o rambursare sau un schimb cu alte creații din acest motiv. De asemenea, nici o returnare a obiectului menționat la adresa Î.I.G.M.N. nu va fi acceptat. Lucrare unică prin definiție și realizată manual, fiecare articol nu își poate permite luxul de a călători la infinit, până la ruperea lui ireversibilă odată cu multiplicarea riscurilor prin atâta călătorie.
Pentru produsele ale caror pachete prezintă deteriorari vizibile la primirea prin curier, se recomandă refuzul primirii acestora cu precizarea acestui motiv în scris.
Altfel, pot apărea două scenarii:
- pentru obiectele artistice puse în vânzare în vitrina virtuală Butic: este permis legal un timp de maximum 14 zile calendaristice pentru returul mărfurilor vândute de la distanță și asta, fără nicio justificare solicitată. După completarea obligatorie a acestui formular, articolele returnate trebuie să ajungă înainte de sfârșitul acestui timp maxim la adresa companiei individuale.
Atenţie! Cu toate acestea, există mai multe situații.
Pentru obiectele încă intacte și returnate automat de către transportator (adresă greșită furnizată*, absența persoanei la locul de recepție, etc.), costurile acestui transport suplimentar vor fi în sarcina Cumpărătorului.
*cu excepția unei adrese eronate transmise din greșeală de la Î.I.G.M.N. transportatorului, atunci costurile acestei livrări suplimentare vor fi în mod evident suportate de intreprindere individuală.
Odată stabilită această călătorie neprevăzută, pentru obiectele artistice în cauză care sunt încă intacte, se va organiza o a 2-a încercare de livrare, încă în regim Ramburs, după acord prin email.
Prin urmare, Cumpărătorul trebuie să plătească pentru acest transport la primire.
O a doua întoarcere a acestei mărfuri, indiferent de motiv, va solicita anularea comenzii, cu o penalizare financiară egală cu suma deja plătită până în prezent.
Orice altă comandă plasată ulterior de același potențial client va fi imposibilă.
În situația unui refuz voluntar de a plăti serviciul Ramburs din partea Cumpărătorului sau a oricărei persoane care îl poate reprezenta la primirea obiectelor artistice, comanda va fi și ea anulată definitiv cu această penalizare financiară egală cu suma deja plătită până atunci.
- pentru articolele eventual deteriorate și returnate în urma refuzului Cumpărătorului la destinație din motive precise și logice acceptate de toți (alte articole decât cele comandate, deteriorare în timpul transportului, defecțiune majoră de fabricație, etc.), costurile acestui transport suplimentar vor fi în sarcina Administratorului Site-ului mikoidoart.ro
Pentru ultima dată, Mihaela Nicoleta GROZEA recomandă fiecărui Cumpărător să deschidă orice pachet la primire, și chiar în fața livratorului. Orice dovadă cu fotografie justificativă poate fi suficientă pentru o decizie rapidă prin e-mail. Dacă returul s-a hotărât, Cumpărătorul poate asigura în cel mai bun caz o protecție suficientă a ambalajului.
În cazul în care transportatorul este singurul vinovat de deteriorarea ireparabilă a articolelor comandate, sau de dispariția totală a acestora, Î.I.G.M.N. nu va putea răspunde legal și financiar la această pierdere. În acest caz, Cumpărătorul va fi singurul potențial reclamant. Documentele sau suporturile existente care ar ajuta la câștigarea cazului vor fi în mod evident furnizate autorului plângerii.
Pentru orice altă situație care nu apare în timpul livrării* (expedierea obiectelor artistice necomandate, eroare de fabricație, *ambalaj de protecție cu siguranță inadaptată acestui transport, etc.), Î.I.G.M.N. va decide împreună cu Cumpărătorul modalitatea de compensare: rambursare financiară, returnare a acelorași obiecte după reparare cu transport gratuit, înlocuire cu obiecte similare sau același cost cu livrare pe cheltuiala Cumpărătorului.
Soluțiile pe cale amiabilă sunt numeroase și vor avea prioritate. În caz contrar, orice relație ostilă va necesita aplicarea paragrafului '14. Dispozițiile finale' a prezentului regulament.
Pe scurt, returnările și rambursările vor fi posibile numai dacă:
cu excepția oricărui incident în timpul transportului, total independent de Cumpărător, articolul(ele) trebuie să păstreze o stare similară cu cea dinaintea livrării (neutilizate sau deteriorate cu integritatea documentelor însoțitoare) + acest formular de returnare explicit trebuie trimis + în urma acordului tuturor, returnarea mărfii la locul de plecare din Medgidia înainte de 14 zile calendaristice trebuie organizată de către Cumpărător, pe cheltuiala Administratorului Site-ului mikoidoart.ro
Odată primite la timp în stare bună, contravaloarea articolelor va fi rambursată conform acordului prealabil în termen de 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul specificat în formularul de retur.
Pentru obiectele artistice proiectate în urma acceptării unei comenzi speciale: nicio returnare sau rambursare nu poate fi solicitată de la Cumpărător. Evident, dacă transportatorul nu este singurul responsabil, Î.I.G.M.N. are dreptul de a examina fiecare caz. Pentru orice implicare directă și completă din partea sa, Administratorul poate decide un retur cu rambursare și /sau compensare, sau chiar o reparație cu returnare imediată.
Strada Ştefan cel Mare
Medgidia 905600
Constanța